Το χρώμιο βοηθάει στο αδυνάτισμα!

Το χρώμιο βοηθάει στο αδυνάτισμα, στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής περιορισμένων θερμίδων. Μειώνει το ποσοστό λίπους του σώματος, ενώ ταυτόχρονα, βοηθάει στην αύξηση της μυικής μάζας!

Ημερήσια συνιστώμενη δόση χρωμίου

Η ημερήσια συνιστώμενη δόση χρωμίου είναι 35 μg για τους άνδρες και 25 μg για τις γυναίκες.

Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι έχουν μικρότερες ημερήσιες ανάγκες.

Χρειάζομαι συμπληρώματα διατροφής για να χάσω κιλά;

Αυτές τις δόσεις χρωμίου μπορούμε να τις λάβουμε εύκολα από μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Μπορούμε να λάβουμε μέχρι και 200 μg χρωμίου καθημερινά, από τη διατροφή μας![1,2]

Ειδικά, αν καταναλώνουμε πολλά φρούτα και τα λαχανικά, διότι αποτελούν τις πλουσιότερες τροφές σε χρώμιο. Άλλωστε, συνίσταται να καταναλώνουμε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, για καλή υγεία.[3]

Βοηθάει το χρώμιο στο αδυνάτισμα;

Το χρώμιο είναι ένα ιχνοστοιχείο, που βρίσκεται σε αρκετές τροφές, αλλά και σε συμπληρώματα διατροφής.

Σύμφωνα με έρευνες, ημερήσιες δόσεις μεταξύ 200-1.000 μg μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους, στη μείωση του Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) και στη μείωση του ποσοστού λίπους στο σώμα.[4,5]

Καταρχάς, το χρώμιο βοηθάει στο αδυνάτισμα, διότι έχει την ιδιότητα να ελέγχει την καλή λειτουργία της ινσουλίνης. Όταν η ινσουλίνη λειτουργεί σωστά, μειώνονται τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα. Επιπλέον, αποθηκεύεται μικρότερο ποσοστό γλυκόζης ως σωματικό λίπος!

Επιπρόσθετα, το χρώμιο παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό του λίπους, των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών.

Ακόμα, το χρώμιο φαίνεται να ελέγχει την πείνα και να μειώνει τις λιγούρες για τροφές πλούσιες σε λιπαρά. Ο εγκέφαλος μας επιζητά λιπαρές τροφές και τροφές με ζάχαρη, όταν υπάρχουν ορμονικές ανισορροπίες ή ελλείψεις σε μέταλλα. Τότε ο μηχανισμός επιβράβευσης του εγκεφάλου δε λειτουργεί σωστά.

Τέλος, το χρώμιο φαίνεται ότι ενισχύει τις λειτουργίες των αναβολικών ορμονών, όπως είναι η ινσουλίνη και η αυξητική ορμόνη IGF-1. Έτσι, το χρώμιο μας βοηθάει να χτίσουμε μυική μάζα ή να διατηρήσουμε τη μυική μας μάζα, κατά μια δίαιτα αδυνατίσματος περιορισμένων θερμίδων.

Αυξημένη μυική μάζα σημαίνει καλύτερος μεταβολισμός. Οπότε χάνουμε κιλά ή διατηρούμε ένα υγιές σωματικό βάρος πιο εύκολα.

Έτσι, αν τρώμε πολλές τροφές με χρώμιο, όχι μόνο χάνουμε κιλά, αλλά βελτιώνουμε και τη σύνθεση του σώματος μας και κάνουμε καλό στην υγεία μας!

Τροφές με χρώμιο για αδυνάτισμα

Κοινές τροφές με χρώμιο που βοηθούν στο αδυνάτισμα είναι το χοιρινό, το μοσχάρι, η γαλοπούλα, το κοτόπουλο, η σοκολάτα, το μαρούλι, το μπρόκολο, το μήλο, αλλά και το κόκκινο κρασί.

Προηγούμενο

Οι πλουσιότερες τροφές σε χρώμιο.

Χρώμιο: ιδιότητες & οφέλη για την υγεία!

Επόμενο